Chimbutane, F. (2020) Grassroots participation and agency in bilingual education processes in Mozambique. Multilingual Margin: A journal of multilingualism from the periphery, 7 (1): 2-10. Disponível em:http://www.multimargins.ac.za/index.php/mm/index
Cumbane, S. (2020) Educação bilingue em Moçambique e o empoderamento comunitário. Multilingual Margins: A journal of multilingualism from the periphery, 7 (1): 11-29. Disponível em: http://www.multimargins.ac.za/index.php/mm/index
Machalele, D. (2020) A educação bilingue e o construtivismo sócio-cultural em contexto de ensino-aprendizagem em L1: Um estudo de caso das EPCs de Museveni, Tandara e Maxavelene. Multilingual Margins: A journal of multilingualism from the periphery, 7 (1): 30-47. Disponível em: http://www.multimargins.ac.za/index.php/mm/index
Magona, V. (2020) Produção de livros escolares em línguas africanas: O Caso da ADPP Moçambique. Multilingual Margins: A journal of multilingualism from the periphery, 7(1): 48-68. Disponível em: http://www.multimargins.ac.za/index.php/mm/index